AEG L71670FL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L71670FL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

noon 10-06-2013
Geschreven voor: AEG L71670FL

Binnen 3 jaar 2 keer kapot gegaan. Reparatie was mogelijk na bijbetaling van 300 euro.

Heb hier 3 weken lang over gesproken en onderhandeld met ze, maar ze wilden nergens van weten. Gekocht is gekocht, de ellende is nu van mij. De dealer Loos Witgoed wilde ook niet bijspringen.

Vosmarianne 20-02-2013
Geschreven voor: AEG L71670FL

Makkelijk in gebruik, prima wasresultaat. Ideaal dat je de wasmachine kunt programmeren om op een later tijdstip te gaan draaien!

LizetteH 14-02-2013
Geschreven voor: AEG L71670FL

Na 10 Jaar, toe aan een nieuwe wasmachine, wat een luxe. Heerlijk deze machine.
Vooral de korte wasjes van 20 a 30 min. Ook het display vind ik erg handig. Zo kun je zien hoelang je was nog draait.
Alles kun je instellen, de tijd (korter), het toerental, tijd uitstellen.
De wasmachine heeft zelfs programma's zoals: gordijnen, Jeans, wol, sportkleding. Ikzelf vind dit heel handig want de machine stelt dan alles automatisch zelf in.
Hij is erg gebruiksvriendelijk, boekje heb ik niet hoeven lezen.
Het zeepbakje heeft een klepje voor vloeibaar, ook echt over nagedacht.
Zeker een aanrader als u zoekt naar een goede betaalbare wasmachine.

Krultang 13-02-2013
Geschreven voor: AEG L71670FL

deze machine is zeer gebruiks vriendelijk, mooie vormgeveng en super stil ook bij 1600 toeren.en wast zeer schoon en is met energie

Everseveld 13-02-2013
Geschreven voor: AEG L71670FL

Sinds oktober eigenaar van deze wasmachine. Wasresultaat is goed, en bediening eenvoudig. Hopelijk is de levensduur net zo als mijn vorige AEG machine.

umanv 07-02-2013
Geschreven voor: AEG L71670FL

Het wasmachine AEG L 71670FL Lavamat verbruikt te weinig water, waardoor extra spoeling nodig is - zo zuinig is het dan niet. Het was is toch grijzig en na het drogen blijft kleverig - het wasmiddel is niet volledig uitgespoeld. Er is maar één extra spoeling mogelijk. Omdat er te weinig water wordt verbruikt slijt de kleding extra snel – de nieuwe katoenen truien na de 1ste wasbeurt zijn pluizig. De nieuwe linnen theedoeken hebben na de 1ste wasbeurt enkele gaten gekregen – het komt door het centrifugeren ( aldus de servicemonteur).Let Op: de service van wasautomaat AEG ( Electrolux in het echt) aan huis is niet gratis- je ontvangt een factuur voor circa € 92 voor monteur bezoek. Echte miskoop…..

pietvanb 13-06-2012
Geschreven voor: AEG L71670FL

Heb gedurende 46 jaar 2 wasmachines gebruikt van de A.E.G en wel de combinatie's van een centrifuge en wastrommel, de turnamat 2000. Deze waren zeer goed wat blijkt dat deze gemiddeld gebruikers tijd.
Deze wasmachine( A.E.G.. l71670FL ) doet het goed máár bij de turnamat was het wasgoed een stuk drooger dan bij de A.E.G. die ik nu gebruik.
Als deze machines nu nog verkocht zouden worden had ik hier voor gekozen.

Mark D 23 10-02-2012
Geschreven voor: AEG L71670FL

Zeer goede en zuinig wasmachine, die zeer stil is en ook nog eens stil is. Heeft een makkelijk te bedienen paneel met veel mogelijkheden. En zeker het hoge torental van de centrifuge is een uitkomst, de was komt er namelijk zeer droog uit. Wij zijn in ieder geval zeer tevreden

robert19681966 19-05-2012

beste mark,wij lezen dat het een duits model is,is de bediening op de wasmachine ,de aanduiding ook in hetduits ? of staat het gewoon in het nederlands [witte was,bonte was ect] ? bij voorbaat dank

Perche59 15-12-2011
Geschreven voor: AEG L71670FL

Compacte wasmacine , stiller met centrifugeren ondanks hogere snelheid, vele wasmogelijkheden. En makkelijk te bedienen

robert19681966 19-05-2012

hallo,wij lezen dat het een duits model is,is de bediening op de wasmachine ,de aanduiding ook in hetduits ? of staat het gewoon in het nederlands [witte was,bonte was ect] ? bij voorbaat dank